piątek, 13 grudnia 2013

35/50 Kolczyki ślubne sutasz - "Silver & purple"


Kolczyki ślubne sutasz - "Silver & purple" zostały wykonane pracochłonną techniką sutasz.
Kolczyki zdobią kryształy Swarovskiego, białe i fioletowe jadeity, taśma cyrkoniowa w kolorze ametyst i crystal. Całość lekka i ażurowa. Kolczyki mają z biglami 11,5 cm długości i ok 2,5-3 cm szerokości.
Kolczyki wykończone z tyłu hafem koralikowym. Kolczyki są zaimpregnowane.
Kolczyki można wygrać w konkursie mikołajkowym oto link:
http://www.bialeinspiracje.pl/?p=42346
Serdecznie zapraszam :)








Oto pierwsza odsłona tajnej sesji jaką odważyłam się sama zorganizować.
Mam nadzieje, że efekty mojej pracy Wam się spodobają :)
Na zdjęciach widzicie piękną Dominika Asman, która zgodziła mi się pozować :)
Dziękuje Dominice i Zuzi, którą niedługo zobaczycie, za cierpliwość i zaufanie :)
 Makijaż Dominiki i fryzurę wykonała Anna Bartosik właścicielka firmy www.koloris.pl.
Dziękuje też ślicznie salonowi ślubnemu TYLKO ONA - Suknie Ślubne - www.slubne.pl , który ubrał dziewczyny w bajkowe suknie ślubne i udostępnił salon do zdjęć :) Dziękuje za pomoc i cierpliwość oraz pomoc w wykonaniu moich nietypowych pomysłów :)
Dziękuje Studio Florystyczne Valentino za wykonanie przepięknych bukietów ślubnych :)
Dziękuje Wam wszystkim za spełnienie mojego marzenia :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz