środa, 6 marca 2013

Kolczyki "Gold wedding" sutasz (wedding soutache) - 7/50

Witajcie Kochani z opóźnieniem dodaje post z kolczykami, ale lepiej późno niż wcale. Postaram sie nadrobić zaległości, które mi się stworzyły.
Dziś chciałabym Wam zaprezentować kolczyki "Gold wedding", które wykonałam pracochłonną techniką sutasz.
Kolczyki zdobią migdały Swarovskiego, kryształy górskie oraz piękne czeskie kryształy. Dodatkowo do wykonania tych kolczyków użyłam koralików Toho i Fire Polish.
Czeskie kryształy w ramach patronatu medialnego otrzymałam od firmy www.kadoro.pl jak widać pasuja one idealnie do tej kompozycji. Szkoda, że na zdjęciu nie widać jak pięknie się mienią.
Całość kompozycji jest smukła i delikatna. Kolczyki sa dwustronne.
Długość z biglem ok. 8cm, możliwość wykonania tych kolczyków na sztyfcie wtedy ich długość wyniesie ok. 6,5cm.
Szerokość ok. 3,3cm.
Poniżej chciałabym Wam pokazać zdjęcia, które zainspirowały mnie do wykonania tej kompozycji. Zdjęcia prezentuje Wam paleta ślubna "Gold". Mam nadzieje, że Wam się spodoba.
Poniżej jej znajdują się zdjęcia kolczyków.
Źródło: www.sutasz.vizje.pl, dparkphotography.com,
onetowed.com, honeypromisemeforever.tumblr.com,
blog.brympton-weddings.co.uk,
southernweddingladybug.blogspot.com



Ps. zdjęcia robiłam dzisiaj, bo w Warszawie jest piękna słoneczna pogoda.
Czekam na Wasze opinie dotyczące kolczyków, bo to mój pierwszy narazie tak smukły i delikatny wzór.
Chciałabym też podziękować firmie www.kadoro.pl za objęcie patronatu nad moim projektem 50/50 :)


/*** Strona zawiera lokowanie produktu***/

3 komentarze: