poniedziałek, 18 marca 2013

Bransoletka "Lilac wedding" sutasz - 9/50

Witajcie, ja jak widać na ostatnią chwile :)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować bransoletkę jaką wykonałam w odcieniach koloru bzu i bieli.
Przyznam Wam się, że taka stylizacja była zawsze moim marzeniem, bo mój dziadek w swoim ogrodzie miał te piękne kwiaty i po prostu je uwielbiam.
To były marzenia, niestety się nie spełniły, ale za to dziś pozwoliłam sobie odpłynąć w ten świat marzeń.
Dziś pokażę Wam swoją wymarzoną paletę ślubną "Lilac wedding" oraz zaprezentuję cały komplet biżuterii jaki założyłabym w ten wyjątkowy dzień.
Bransoletka wykonana jest wedlug mojego autorskiego projektu, a kolczyki chyba wzór poznajecie z projektu 4/50 :) Tutaj widać jaka moc jest w kolorach. Sutasz daje nieograniczone możliwości zatem nie bójmy się eksperymentować :)
Dosyć tej paplaniny :) Przedstawiam Wam paletę ślubną "Lilac wedding" oraz moją piekną bransoletkę, którą zdobią kamienie Swarovskiego rivoli oraz bicone w odcieniu ametyst, dodatkowo dropy w colorze crystal i kryształ górski :) Zatem na bogato, a jednak ażurowo i delikatnie.
Jestem dumna z wykończenia koralikami, które też dodało uroku kompozycji :)
Mam nadzieje, że i Wam się ona spodoba.
Źródło: www.sutasz.vizje.pl, myinspiredwedding.com,
simplysavannahevents.blogspot.com,
weddingchicks.com, loveandlavender.com
Bransoletka "Lilac wedding" sutasz:

Cały komplet "Lilac wedding" sutasz:




1 komentarz: