niedziela, 24 lutego 2013

Kolczyki "Plum wedding" sutasz (wedding soutache) - 6/50

Witajcie,
zapewne tym postem Was zaskoczę, bo całkowicie zmieniłam koncepcję palety z pudrowych odcieni na cos mocniejszego :) Mam nadzieje, że Wam się spodoba moja poniżej zamieszczona paleta "Plum and Green" oraz kolczyki sutasz "Plum wedding".
Kolczyki wykonałam czasochłonną techniką sutasz. Kolczyki zdobią kamienie ametystu, Swarovski rivoli oraz kryształ górski w postaci briolette i kulki fasetowanej.
Niestety dziś nie mam  dla Was stylizacji z kolczykami, ale załącze je w osobnym poście na dniach. :)
Pamiętajcie przyszłe Panny Młode pojedynczy kolor na ślubie jest "ble" :) nie bójcie się i łączcie kolory. Zobaczcie jak pięknie w połączeniu z zielenią wygląda kolor soczystej śliwki.
Jak dla mnie bajkowo :)
Przejdę może do konkretów. Przedstawiam Wam paletę slubną "Plum and green":
Źródło: www.sutasz.vizje.pl, weddings-place.com,
tumblr.com, weddingchicks.com, pollenfloraldesign.com,
boards.weddingbee.com
Kolczyki sutasz "Plum wedding":




Dziś jak juz wspomniałam nie ma aranżacji z kolczykami, ale chcialabym Wam pokazać zdjęcie, które prezentuje rewelacyjny bajkowy klimat stylizacji "Plum and green":
Źródło: seeingdesign.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz