środa, 23 stycznia 2013

Projekt sutasz 2/50

Do wykonania kolczyków sutasz zainspirowały mnie kolory: cytrynowy, słoneczny żółty oraz złoto.
Swoją inspirację czerpałam z poniższych zdjęć:
Prawda, że zrobiło się cieplej :)
Kolczyki nazwałam "Lemon" :)  wykonałam je pracochłonną techniką sutasz.
Kolczyki zdobią kamienie agatu i jadeity. Całośc wykończona została wykończona koralikami tak by kompozycja była lekka i wygodna do noszenia.
Zdjęcia narazie robocze. Poszukuje chętnej modelki no i czekam na cieplejszy dzień by wykonać jakaś ciekawą stylizację ślubną :)
Jak Wam się podoba ten wzór kolczyków?






Zapomniałam sfotografować szkic kolczyków, ale dodam go jutro. Tył kolczyków mnie osobiście bardzo się podoba, bo kompozycja wyszła nieziemska :) Pojawiające się serduszko według mnie nadało delikatności kompozycji co o tym sądzicie?

1 komentarz:

  1. Piękne... Super pomysł na 50 tygodniowe wyzwanie! Proszę usuń weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń